Wlosy, włosy włosy!

Hejo!

Cześć... dziś będzie taka recenzja z poradami. Nie chce by mój blog zalała fala recenzji, więc postaram się tak wymieszać te tematy. Co wy na to?




Moje włosy zapuszczam od czterech lat i mają się niestety ze mną ciężko - bardzo często je farbuje dzięki czemu je trochę poniszczyłam. Trzeba je jakoś ratować prawda?
Postanowiłam więc, że siądę i poszukam, różnych wskazówek, a przy okazji zbiorę je tu z poradami i wam przybliżę!

Ważne wskazówki!

-Jeśli jakiś produkt sprawia, że twoje włosy są piękne, miękkie, lepsze pamiętaj o tym, by co jakiś czas odstawić ten produkt na kilka tygodni. Nasze włosy (nie tylko one) przyzwyczajają się do różnych produktów i z czasem cudowny efekt po prostu zanika ( przyznać się, kto zdążył już to zauważyć? :D)

-Na ładne włosy wpływa wiele czynników, jednym z nich jest to jak się odżywiamy! Jedz produkty, któe dostarczają pełnowartościwe białko - jaja, ryby,tłuszcze roślinne, produkty mleczne, orzechy, pestki, niech nasza dieta będzie bogata!



-Nie używaj więcej niż trzech kosmetyków! Niestety one też obciążają nasze włosy i warto jednak pamiętać o tej wskazówce! Postaw na kosmetyki wielofunkcyjne typu 2 w 1, 3 w 1

-Staraj się płukać włosy zimną wodą, oraz suszyć zimnym powietrzem.



-JA robiłam sobie co jakiś czas płukankę (płukałam świeżo umyte włosy). Do duzego kubka wkłądałam torebkę herbaty miętowej i szałwii, zostawiałam pod przykrywką pięć minut. Moje włosy były wtedy delikatne i nie puszyły się.

-Dużo słyszałam o nafcie kosmetycznej i moje znajome ją serdecznie polecają (sama nie miałam okazji testować)

-Nie szarp mokrych włosów. Wybierz grzebień z odstępami pomiędzy ząbkami by rozczesać mokre włosy!


Tych wskazówek jest na internecie całe mnóstwo! Warto czytać ze zrozumieniem i wybierać odpowiednie porady, zgodnie z własnym zapotrzebowaniem.
Moja siostra zaczęła właśnie pić drożdże i postaram się umieścić efekty na moim blogu, sama jestem ciekawa, bo wypiłam łyka i troszeczkę smak mnie odrzucił, ona jednak nie zraziła się i codziennie wypija szklaneczkę ( dolewając sobie do tego soczku!)


Dziś krótszy post ale szykuje dla was kolejną porcje recenzji! Więc odwiedzajcie mnie często!



Komentarze

  1. Bardzo fajne wskazówki, napewno wypróbuję :)
    dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ♥
    Obserwuje.
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe wskazówki. Wypróbuję zapewne parę z nich :) Przydatny post.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne wskazówki choć nie dla mnie :/ choć jestem chłopakiem zaciekawiły mnie te wskazówki bo nie miałem o niech pojęcia
    obserwuję :D
    http://dnikamikadze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne rady... Ja bardzo dużo naczytałam się o włosach na blogu Anwen --> www.anwen.pl ;)
    Tam też jest dużo przydatnych rad :))
    Zapraszam do mnie:

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatny post, chyba się skuszę i wypróbuję parę rad.
    cute-horror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post! Ciekawy i przydatny :) Obserwuję i liczę na to samo :)

    http://ninaaa-ninaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda włosy się przyzwyczajają:) będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny post:d
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/nowosci-od-firm.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo przydatnych informacji ;)
    Co do Twojego pytania. Korektora użyłam tylko dwa razy. Działać działa. Na niewielkie cienie i wypryski sprawdza się znakomicie ;D
    Miłego wieczoru.!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny blog!
    Obserwacja za obserwację ???
    napisz w odpowiedzi.
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog (naprawdę). Masz bardzo fajny styl
    Obserwujemy? Daj znać, a my na pewno się odwdzięczymy.
    Zdobędziesz dwóch dodatkowych obserwatorów
    (u nas zawsze obserwacja za obserwację)
    http://aloohaparadise.blogspot.com/
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja zawsze sobie powtarzam by spłukiwać włosy zimną wodą, tym bardziej że się szybko przetłuszczają.. ale nie umiem się przemóc.. zwłaszcza zimą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze nawet przyjemne uczucie o ile nie polejesz sobbie ciałą :D

      Usuń
  15. Dziękuje za obserwacje i również obserwuje :*
    aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. slyszlaam o plukankach z ziol na wlosy ale nigdy nie probowalam moze warto;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje włosy też nie mają ze mną łatwo. Cały czas szukam idealnego szamponu. Nigdy nie próbowałam umyć je jakąś płukanką ale może spróbuję.. nigdy nie wiadomo. Fajne porady, poszukam chyba jeszcze trochę w necie jak się już tak wciągnęłam :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie :) muszę wpadać tu częściej!
    Zapraszam do wspólnej obserwacji, kochana!
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny post :) obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku postanowiłam sobie że wreszcie doprowadzę moje włosy do porządku. :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do wszystkiego się stosuje ;P
    Ale moje włosy mają na szczęście dobrze ze mną , nie farbuje , nie prostuje a suszę tylko we wtorki po basenie ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog :)
    OBSERWUJE ;* - jeżeli możesz zaobserwuj również mój blog ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Boję się o moje włosy już ;c

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny pościk ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://fotografingbejbe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka