Bałtyk!

Cześć!

Ostatnio u mnie trochę się podziało. Tak jak w tamtym roku, na jakiś czas przeniosłam się nad morze. I już miałam okazję zrobić kilka, szybkich ujęć. Dziś chciałabym się nimi z wami podzielić. Nie ma może ich zbyt wiele, ale spokojnie... jeszcze się pojawią na tym blogu nie raz! Obiecałam sobie w tym roku, że zdecydowanie częściej będę robić zdjęcia i mam nadzieję, że mi się to uda! W końcu całkiem przyjemne widoki, aż się proszą o fotografię. Zapraszam do oglądania!


Kiedy tylko dodarliśmy na miejsce, przywitał nas deszcz i chłód. Nic miłego, przyjemnego, ale nie ma się czym przejmować. Spędzę tu aż cztery miesiące, więc z całą pewnością trafią się też piękne, ciepłe, słoneczne dni. Mimo tego chłodu warto było wybrać się nad morze już kolejnego dnia. Pogoda znacznie się poprawiła. Oto co udało mi się uchwycić na zdjęciach. Jak widzicie, głównym obiektem zdjęć były łódki rybaków :








Dziś już wyszło słonko i było bardzo przyjemnie. Mam nadzieję, że będzie teraz wiele takich dni. Śle Wam wszystkim serdecznie pozdrowienia znad Bałtyku!

Komentarze

  1. Ale narobiłaś mi 'smaka' na morze ;) aj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Tak jakos nostalgicznie sie poczułam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tych zdjęciach chętnie bym pojechała ☻ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham polskie morze, a tak dawno nie byłam. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely photos!
    Have a good weekend

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam morze, mam nadzieję że w tym roku pojadę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dotąd raz byłam nad morzem. Moja rodzinka rok temu była tam na wakacjach, ale mama wspomina te dni jako najgorsze z możliwych. Cały tydzień lało i było zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tu na 4 miesiące i wiem jak to z tą pogodą bywa :( Raz tydzień upał, a później tydzień leje.

      Usuń
  9. Great photos!!
    http://asreceitasdamaegalinha.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello, wow, I love the rough coast. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  11. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. wow These Pictures are so lovely.
    just like a short, virtual vacation :) lovely

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam nad morzem. Piękne są tam zachody słońca. Poza tym plaża za dnia też zachwyca. Podobają mi się zdjęcia z łódkami, ładnie uchwycony moment :)
    http://sztuka-lisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ach ta pogoda z nią to nigdy nic nie wiadomo xd
    super zdjęcia :D
    Pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i jeszcze bez tłumu ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka