Kilka nowości

Cześć!

Co tam u Was słychać? Jak pogoda? Przybyłą już do Was wiosna? Tu w Dąbkach jest coraz ładniej. Świeci słoneczko, jest nawet ciepło, pogoda dopisuje. Można posiedzieć spokojnie na plaży i obserwować piękne morze. Mam nadzieję, że jesień pożegnaliśmy już raz na zawsze. Dziś mam dla Was dość krótki post, z kilkoma drobnostkami z Newchic. Zapraszam cieplutko!


W skład mojego małego zamówienia weszły dwie białe bluzeczki i dwie pary srebrnych kolczyków. Zacznijmy może od bluzeczek :



Biała koszula zawiodła mnie nieco swoim rozmiarem. Jak na rozmiar "S" jest dość duża. Myślałam, że będzie wyglądać nieco inaczej, ale też nie ma wielkiej tragedii. Jest zrobiona z dość solidnego materiału. Ładnie wykonana, miła w dotyku, z fajnym nadrukiem gwiazdek na całości koszuli. Z całą pewnością będę ją nosić, choć troszkę żałuję, że nie jest mniejsza,





Bardzo ładna, elegancka koszula ze złotym dodatkiem na dekolcie imitującym naszyjnik. Jestem bardzo zadowolona z tej pozycji. Właśnie potrzebowałam bluzeczki w takim stylu do pracy. Jest ona ładnie wykonana. Nie mogę jej nic zarzucić.




Srebrne kolczyki, które zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia. Choć moje serce skradły psy, to i dla kotów znajdzie się miejsce. Uwielbiam te zwierzaki i biżuteryjny akcent z ich wzorem właśnie trafił w moje ręce. Kolczyki są dobrze wykonane, porządne, a czy srebrne? Odkąd je nosze, nic się z nimi nie dzieje, nie brudzą, nie ciemnieją więc może faktycznie są wykonane ze srebra. Jedyny minus to sylikonowe zakrętki.




Ostatnią rzeczą z mojego zamówienia, są również kolczyki. Również srebrne. I tak samo, jak z poprzednimi, nic się z nimi nie dzieje podczas noszenia na uszach. Jeden kolczyk to uroczy ptaszek, a drugi to gałązka. Lubie tego typu ozdoby. Kolczyki prezentują się naprawdę ładnie i jestem zadowolona z tego produktu. Tu zakrętki to zwykłe, klasyczne motylki.

Obie pary kolczyków, mają wybite próby srebra.

Co Wam podoba się najbardziej?

Komentarze

  1. You look Amazing! Have a lovely Day! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza koszula bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości :) kolczyki kotki są super :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Biało złota bluzeczka bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. kolczyki kotki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w gwiazdki jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj pogoda była niczego sobie, prawie że letnia ♥
    Piękna koszula i te kolczyki kotki urocze ♥♥
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*


    OdpowiedzUsuń
  9. I love the details. Very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja piękna Ola! Nawet dałam radę z tymi fotkami :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula w gwiazdki bardzo fajna :D
    A co do pogody, ostatnio jet jakoś tak mega bardzo pięknie *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszule podobają mi się najbardziej. Wyglądasz w nich cudnie Kochana ! Poklikane :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2017/05/glasses-shop-review-2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza koszula w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała koszula ze złotym dodatkiem jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, your outfits are great. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne bluzeczki! Zwłaszcza ta w gwiazdki ;)
    PS. Obserwuję i zapraszam Cię do mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. so nice, I like it :)
    Kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta pierwsza bluzeczka, ale jak na rozmiar s zdecydowanie duża, ładnie ci w niej ale rozmiarówka myląca :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie w końcu dzisiaj świeci słońce! Nareszcie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks a lot :D

    you look fantastic as usual :D love all articles, specially the second blouse <3

    NEW OUTFIT POST | Back To 90’s :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula w gwiazdki mi się podoba, gdyż ostatnio po głowie ciągle chodzi mi zakup ładnej koszuli. Niestety moja zamówiona S, też okazała się być jakaś przyduża.
    Druga bluzeczka wygląda bardzo ładnie i elegancko. Tak jak napisałaś - do pracy idealna!
    Podobnie jak Ty mam słabość do biżuterii ze zwierzątkami i każda taka wydaje mi się być urocza.

    A co do pogody, to u mnie od kilku dni wiosna :) Mam nadzieję, że już tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta koszula w gwiazdki jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Te kolczyki są urocze! Pięknie Ci w tej białej bluzeczce ze złotym akcentem!

    OdpowiedzUsuń
  25. I'm gone to say to my little brother, that he should also pay a visit this website on regular basis
    to get updated from latest information. maglie calcio a poco prezzo DerrickEd fußballtrikot kinder ElijahPen
    TomasBabi maglietta Bayern Munchen MaeTregur

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for sharing your thoughts about fodbold trøjer.

    Regards fodboldtrøjer børn http://www.keguatang.com.cn/plus/guestbook.php?gotopagerank=&totalresult=41875&pageno=4159 PamelaPui RosellaOn
    ThelmaSch maglie calcio poco prezzo IKURosema

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne sukienki. A ja chciałabym kupić sobie szpilki z paskiem, a także ładne, eleganckie spódnice i spodnie. Bo generalnie uwielbiam ładnie i stylowo się ubierać. Słyszałam, że firma Deni Cler ma ciekawe ofert, kupował ktoś z was tam?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka