OLEJ KOKOSOWY - VATIKA - Magiczne Indie

Cześć!

Dzięki drogerii internetowej Magiczne Indie, miałam możliwość przetestowania, wypróbowania, dwóch podobnych do siebie produktów. Olejki kokosowe do włosów. Oba produkty bardzo zauroczyły mnie swoim zapachem. Zastanawiałam się, czy umieścić je w jednej, wspólnej recenzji porównując je ze sobą. Przemyślałam jednak ten pomysł i zdecydowałam się na dwa osobne posty jeden po drugim. Tak więc dziś zrecenzuję dla Was jeden produkt, a w kolejnym poście pojawi się drugi. Zapraszam do czytania!

Opis produktu:

Pielęgnuje włosy, zapobiega ich wypadaniu, stymuluje ich porost, nawilża, odżywia sprawia, że końcówki nie rozdwajają się. Kokosowy olejek Vatika firmy Dabur wspaniale pielęgnuje włosy, zapobiega ich wypadaniu, stymuluje ich porost oraz sprawia, że są nawilżone, odżywione i pełne promiennego blasku, a końcówki nie rozdwajają się. Kosmetyk pomaga również w zwalczaniu łupieżu oraz poprawia ukrwienie skóry głowy. Relaksujący masaż z użyciem olejku pomaga pozbyć się stresu i uwalnia od napięć związanych z codziennymi problemami. 

Zawiera: Olej kokosowy Ekstrakt z henny Ekstrakt z amli (agrestu indyjskiego) Ekstrakt z cytryny 

Sposób użycia: Olej kokosowy w swoim naturalnym stanie, w temperaturze pokojowej ma konsystencję stałą, natomiast po lekkim ogrzaniu staje się całkowicie płynny. Butelkę z olejkiem należy więc włożyć na chwilę do naczynia z gorącą wodą. Po uzyskaniu płynnego stanu, kosmetyk jest gotowy do użycia. Wetrzyj kilka kropli olejku w wilgotne włosy, zwracając szczególną uwagę na ich końcówki. Jeśli chcesz zintensyfikować działanie kosmetyku, zastosuj go w postaci odżywki. W tym celu, po umyciu włosów wmasuj olejek w skórę głowy i pozostaw - w zależności od potrzeby i stanu włosów - na 15 minut, godzinę, a nawet na całą noc. Po zastosowaniu kosmetyku, umyj włosy jak zwykle. 

Skład szczegółowy: Coconut oil (Cocos nucifere oil) Neem (Azadirachta indica Leaf extract) Brahmi (Centella asiatica Plant extract) Fruit extracts of Amla Bahera and Harar (extracts of emblica officinalis Terminalia belirica and Terminalia chebula) Kapur kachri (Hedychium spicatum rhizome extract) Henna (Lawsonia inermis leaf extrac) Milk (lac) Rosemary oil (Rosmarinus officinalis oil) Lemon oil (Citrus limonum oil) TBHQ (t-butyl hydroquinone) Fragrance



Moja opinia:

Opakowanie: To piękna buteleczka w ślicznych miętowych i zielonych odcieniach, które kojarzą się z natura. Rysunki na buteleczce, od razu sugerują nam, co to jest za produkt. Butelka wykonana jest z twardego plastiku, dzięki temu stabilnie stoi na półce. Zakrętka dość mocno się zakręca i ma dość opływowy kształt, co może być nieco kłopotliwe. Po odkręceniu korka widzimy całkiem przyjemny dozownik, w którym sami musimy zrobić sobie otwór. Jak dla mnie jest to świetne rozwiązanie. Możemy sobie sami dostosować rozmiar otworu do własnych potrzeb. Ogólnie buteleczka jest bardzo fajna, jednak brakuje mi na niej polskiego opisu produktu.


Konsystencja: Olej początkowo ma konsystencję stałą. Gdy podważymy korek, możemy śmiało to zauważyć (zdjęcia niżej). Przed użyciem produktu, musimy ogrzać buteleczkę, wsadzając ją do ciepłej wody. Olej bardzo szybko zamienia się z konsystencji stałej na ciekłą, oleistą, bardzo płynną. Ma ona kolor przeźroczysty i bardzo łatwo aplikuje się ją na włosy. Co ciekawe produkt jest bardzo wydajny i naprawdę starcza na dość długo. 

Zapach: Zdecydowanie przypadł mi do gustu. Uwielbiam zapachy z dodatkiem kokosu, więc i ten produkt przyciągnął moją uwagę. Połączenie kokosa z cytryną  jest bardzo przyjemne i relaksujące. Z całą pewnością nie jest to czysty zapach kokosa, ale ta mieszanka jest równie przyjemna dla mojego nosa :)


Działanie:Olejek ten stosowałam na różne sposoby. Wcierałam go jako odżywkę po umyciu włosów, a także nakładałam go jako odżywkę na całą noc lub kilka godzin. W każdej wersji produkt sprawdził się bez zarzutów. Jednak stosowanie produktu na całą noc, przypadło mi do gustu najbardziej. Po takim całonocnym odżywianiu włosów zauważyłam największe rezultaty. Często też przy jego nakładaniu, wykonywałam teżmasaż głowy. Przede wszystkim, włosy zdecydowanie lepiej mi się układają. Zazwyczaj mam problemy z rozczesaniem włosów, a ten olejek mi to ułatwia. Włosy są gładziutkie, miękkie i bardzo przyjemne w dotyku. Pięknie też pachną i mają zdrowy blask. Wcierałam produkt też w skalp. Co najważniejsze, nie podrażnił mi skóry głowy i włosy szybciej się nie przetłuszczają. Zauważyłam, że włosy rosną nieco szybciej niż zazwyczaj. Wypadają jednak tak samo, jak przed stosowaniem produktu. Idealnie sprawdzi się na włosach przesuszonych. Jeśli borykacie się z tym problemem, ten produkt będzie dla was ratunkiem. Potrzebujecie dobrego odżywienia włosów? Polecam sięgnąć i wypróbować olej kokosowy Vatika.

Polubiłam się z tym produktem. Dzięki niemu moje włosy świetnie się układają i łatwiej rozczesują. A wy mieliście już styczność z produktami Vatika? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać 

Komentarze

  1. muszę go kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubię stosować oleje na noc (mają czas na działanie) :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję stosować u siebie wersję w zielonym opakowaniu i byłam z niej zadowolona. Obecnie z Vatiki mam olej z czarnuszką, marka posiada bardzo fajne i godne uwag produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten olejek ale czeka w kolejce do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam, ale za sam zapach chciałabym wypróbować:)ostatnio pokochałam oleje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi..
    I follow you I hope you follow me.
    http://www.dahamutluyuz.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi olej kokosowy puszył włosy, ale w pielęgnacji ciała się sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i love it too :) famous brand in India

    New post - OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Bloglovin

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  9. I've always heard great things about Vatika!

    OdpowiedzUsuń
  10. great post...
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  11. czasami jak pamiętam to nałożę olej kokosowy na włosy przed myciem :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten olejek kokosowy, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pielęgnacja włosów jest bardzo ważna, mam jednak problem z regularnością i stosowaniem tych wszystkich masek, odzywek , wcierek :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten olejek kokosowy wygląda naprawdę ciekawie, generalnie jestem fanką wszystkiego kokosowego, także chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka produktów tej marki, ale akurat tych dwóch nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ze względu na konsystencję oleju kokosowego wolałabym opakowanie w kształcie słoiczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę olej kokosowy w takim opakowaniu - ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello coconut hair oil sounds fantastic. Have a nice day. Best regards Jana

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna recenzja. Nie słyszałam wcześniej o tej marce ani o produkcie, ale wygląda świetnie. Sama używam oleju kokosowego, ale takiego spożywczego ze słoika :D nie mogę na niego narzekać, bo jest rewelacyjny. Moje włosy bardzo go lubią :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks a lot :D

    looks super useful my dear :D I need to try!

    NEW TIPS POST | CELLULITE: all we need to KNOW to SAY GOODBYE
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sounds amazing!! I'm following you :) Kiss

    The Brunette's Tofu Instagram

    OdpowiedzUsuń
  22. Produkty tej marki dobrze się u mnie sprawdzają :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio ciągle trafiam na recenzję produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. olejku nie znam, ale miałam kiedyś szampon tej marki, był nawet okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post dear. By the way, I love your new header. Loves...

    www.nilgunozenaydin.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks a lot :D

    uou always have the best products to try :D

    NEW REVIEW POST | Make Me Bio: For an Amazing Skin Care
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj nie dla mnie. Nie lubię tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.
    Lubię zapach oleju kokosowego, ale zazwyczaj miałam problemy z jego aplikacją. Właśnie przez jego stan stały. Uważam, że rozwiązanie z umieszczeniem oleju w butelce jest jak najbardziej na plus! Dzięki temu można go łatwo podgrzać i doprowadzić do stanu ciekłego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka